keremtahamom_ canım bunlar önemli kararlar doktor tavsiyesine uyup kendin karar versen daha içine siner☺️ama ben mesela yaptırmadım aynı dediğiniz gibi özeldeki dr kliniği var ben de ilçedeyim buradaki devlete gittim yaoılmıyormuş ki zaten yaptırmayacaktım aslında neyse dedim zaten 4.hamileliğim hiç birinde yaotırmadım,gerekli bir durum ön görülürse farklı testler var onları yaptırırm dedim ama zaten bu testleri yaptırsam yüzde yüz down sendromlu bebeğin olacak deselerde bebeğimi aldıramazdım,iyi düşün canım eşinle bi karara var dr tavsiyeslerini de unutma