Zehra_deniz 6 Aralık da sezeryan oldum . Ağrılarım geçmiyor . Karnımın alt kısmı patlıcak derece ağrı yapıyor idrarım gelince . Sırtım belim ayaklarım çok ağrıyor. Öksürük de var . Normal mi bu durum