anneoluyormm Merhaba .Benim bir konuda kafam karışık. Doğuma hazırlık için kegel egzersizi,perine masaji,hamile yogasi gibi yöntemler var . Şu an 33.haftadayim ve normal doğum yapmak istiyorum.Bu yöntemler erken doğumu tetikler mi diye de deneyemiyorum korkuyorum. Bunları uygulayıp kolay doğum yapan var mi?
ElifNbglsahin anneoluyormm 35+1 günlük hamileyim 32 haftalıkken başladım ben hepsini yapmaya doktorumun önerisi ile normal Doğum düşünüyorum çünkü hiç bir sakıncası olmadığını söyledi doktorum tam tersi Doğumu kolaylaştırmaya yardımcı☺️
Caglaaa anneoluyormm bende 33+0 ım bugun doktora sordum perine mesajını unuttum ama egzersizlere başlayabilirsin dedi hurmayı sordum hatta no hurma dedi hurma doğumu kolaylaştırmıyor dedi