Mavimsii_56 Kızlar 30. Haftayım artık nefes almakta cidden zorlanıyorum yani uykumdan uyanıyorum sanki bogulacakmısım gibi oluyor suan cok pis uykum var ama sanki yatarsam nefessiz kalcakmısım gibi hissediyorum benm gibi olan var mı😕
emirasafMom Mavimsii_56 ayy aall benden Bi tane daha beni de boğazlıyorlar sanki ama bnde önceki hamileleğimde suyum fazla olduğu için kaldı doğum yaparım geçer sandım ama malesf geçmedi bazen derin nefes almak için kasılıyorum şuan yine hamileyim ve inşallah kolaylıkla geçer kucağıma alırım 🌸
Ebru-29 Mavimsii_56 64 kiloyum ben de aynıyım 🥹 üstelik çalışıyorum 2 3 saat uykuyla işe gidiyorum bir de sıcak basıyor o daraltidan. Doktora sordum minyon bir yapınız var kabınız dar dolayisiyla bebek için yer açılıyor o kas spazmları vs daraltip nefessiz bırakabilir demişti
Mavimsii_56 dolunay__ getirmiyorum aslında bir anda oluyor gece kalkıyorum nefes alamıyorum kilo almadım ki 57 kilodayım hicbir fazlalıgım yok yani😂
dolunay__ Benim bebeğim çok aşağıda olduğu için Arada bir bazen herhalde ondan çok nefesim daralmıyor yukarıda değil aşağıda😂😂
dolunay__ Mavimsii_56 olabilir böbrekler falan yukarı çıkıyor zaten karin büyüdükçe nefes darlığı normal
Mavimsii_56 Ebru-29 aynı bende öyleyim. Ben işe gitmicem 2 hafta daha izin yazdrcam sonra 32. Haftada ayrılacam ücretli izne gitmeyi düsünmüyorum doktora sorsam bna da aynısı der kesin cünkü karın ic yapın dar diyor bana