Kızlar zaten bir buçuk haftadır falan doğumu durdurmaya çalışıyorduk serumdu iğnelerdi ama bukadar sancıya dayanamadım sabaha karşı sezeryan doğuma aldındım 2700 doğdu maalesef bebeğim yoğun bakım ünitesinde şuanlık ciğerlerinden dolayı morelim çok bozuk sütüm gelmiyor 😔inşallah bugünler biran önce geçer