Günaydın kızlar. Birazdan sezeryan ameliyyata gireceğim. Benim içun dua edin. Çok heyecanlıyım, ameliyyatdan korktuğumdan diyil, kızımla tanışacağımdan dolayı. Acaba kime benziyor😂😂 Bi garip hiss ediyorum kendimi. Dünden beri tüm evi temizleyib çamaşırları yuyup kurutup ütüleyip yerleştirdim, içimde bi hiss var sanki eve dönmek nasib olmayacakta bunlar hazır olsun, kimse yorulmasın bunları yapıb)) Neyse insAllah her şey güzel olur. Umarım geri dönüş yapıb her şeyin yolunda olduğu haberini veririm size 🤍