Gebelikte belli bir haftaya gelindiğin de dolgu işlemi yapılıyor diye söyledi benim doktorum ama kesinlikle diş çektirme önermiyorum çektirme dedi bende gebelikte 20 lik diş çıkarttım ağrısı acısı kulağıma vuruyordu artık geceleri uyuyamıyordum yanağım şişmişti şükür geçti. Ben korkudan parol bile almadım çok sıkışmadığım müddetçe.. rabbim yardımcınız olsun