Ahahah Selam kızlar ben 16 gün önce epidural normal doğum yaptım kesi de atıldı kızımın kafası biraz büyük olduğu için dikişlerim iyileşti ama belim inanılmaz ağrıyor epidural ile alakası var mı sizce yoksa daha erken diye mi 40 falan çıkınca düzelir mi
gulsenmstf Ahahah kesinlikle epodural dan kişiden kişiye elbette ki değişir ama bnm 1 sene sonra gitti ağrılarım sezaryan oldum belden uyusmali
Fdmgnr Ahahah bende epidural sezeryan doğum yaptım aslında normal doğum için epidural yapılmıştı ama acil sezeryana döndük bebeğimin kalp atışları düştüğü için. Benimde bel agrilsrim var kalçama vuruyor birde baş ağrısı oldu hemen hemen hergun epiduralden kaynaklı olduğunu düşünüyorum bende
gulsenmstf Ahahah evet çok şükür 2.5 sene oldu dgum yapalı hiç ağrım yok artık geciyo binzaman snra kalıcı diyenler bnce kendilerinde başka hastlik var bnce