Evvet buraların az tozunu atmadık şimdi sıra kızımın doğum hikayesinde. Kızlar ben normal doğum konusunda çok nettim normal doğuracaktım başka bir şey düşünmedim. Ve kızımı gözümün önünden ayırmadan kucağımda çıkaracaktım hep bunu istedim allaha çok şükür öylede oldu.Kızımın doğumu 38+4 günlükken gerçekleşti her gece 04de uyanırdım o gecede uyanmıştım 04:43 de çok net bir ağrı girdi wcye gitme ihtiyacı duydum pembe akıntı vardı ve 10dkk da bir yarım dkk kasılmam oluyordu (çok netti sadece yarım dkk sürüyordu) 40dkk da 4kez kasılmam olmuştu ve hazırlanma gereği duydum çok heyecanlıydım çünkü artık kavuşacaktık hemen hazırlandım. 1saat olunca eşimi uyandırdım kasılmaların süresini tutuyordum birden 5dkkda 1 dkk kasılmam olmaya başladı derin derin nefes almaya çalıştım. Acı yok kızım devam gibi telkinler derken biz evden çıkıp hastaneye gittiğimizde hala 5dkk da birdi ve saat 6 olmuştu. nstye bağlandım 1 saat kasılmaları dinledik doktor çok net güzel sancılarım olduğunu ve doğumhaneye alacaklarını söyledi saat 7di gittik hasta önlüğünü giydim lağma yapıldı 2cm açılmam vardı. yürüyebiliyordum ama nste bağladıkları için yataktan da kalkamadım ara ara kaldırıp yürümeme izin verdiler. Hatta bir ara nstyi çıkarsın diye baya dil döktüm çünkü ilk başlarda yatarak kasılmaları karşılamak zordu. Asistan doktor 45dkk da bir açılmama bakıyordu çok şükürki hızlı gitti saat 8de 4cm olmuştu. 9bucuk gibi de 6cm dedi. Daha sonrasında 8cm olmamı beklediler çok iyi gittiğini söylüyorlardı ki bencede hızlı gidiyordu doktorum akşam gibi doğum yaparsın dedi ki bilmediği bir şey vardı o da benim doğumla ilgili bilgili olduğum bence iyi gidiyordum ve öğlen olmadan doğum gerçekleşir diyordum içimden. Bir ara eşimi içeri aldılar kimse yoktu sadece ben vardım doğum yapan. Ailelerimiz kapıda beklerken onlarada akşam doğum olur demişler. Yarım saat sonra asistan doktor tekrar geldi ve 8cm olmuş dedi (sancılar çok netti bir dkk kadar dinlenebiliyordum o arada uyuyakalıyordum) sonra biraz açmaya çalıştı seninle ıkınma çalışması yapalım dedi nasıl ıkınmam gerektiğini anlattı saat 10civarıydı iki kez ıkındım ve 10cm olmuştu doktorumun gelmesini bekledik 10buçuk gibi geldi bana hafif bi sakinleştirici yaptılar. Hemen doğum masasına aldılar. Orda tekrar nasıl ıkınmam gerektiğini anlattılar iki kez ıkınmamla kızım dünyaya geldi. Epizyo olmuştu kızımı izlerken 40dkk boyunca benimle ilgilendi doktorum sonrasında beni biraz temizleyip kaldırdılar giydirdiler ve sonra saçımı yaptım kızımı kucağıma verdiler ve doğumhaneden çıktık kapıda bekleyen bizimkiler şoktaydı ☺️☺️ eşimin gözleri yaşlı fotoğraf çektiler herkes şaşkın akşam bekliyorlardı ama 10:50de miniğim doğmuştu. 6 saatte doğumu gerçekleşti çok şükür sağlıkla kucağımıza aldık 40 günlük oldu bugün. Kim sezaryen istiyorsa sezaryen olsun ama ben olamazdım o dikişleri ömrüm boyunca koruyamazdım çok nazlı bir rahmim var ve sezaryen olanlara lütfen kötü şeyler söylemeyin herkes istediği doğumu yapsın ki bazıları doğumu kendileri seçemiyor bebek öyle gelmek istiyor ve geliyor da neyse. Kızlar ben gebe okuluna gittim bildiklerime bir şeyler katayım istedim ama çok şey öğrendim. Beni en etkileyen cümleler şunlardı Bize ebemiz normal doğumu : siz yapmıyorsunuz rahminiz yapıyor dedi ve ekledi nasıl ki bağırsaklarınız kaslarla büyük tuvaletinizi yapmanızı sağlıyorsa normal doğumuda rahminiz yapıyor dedi. Ben orda bir aydınlanma yaşadım sadece vakti gelince düzgün ıkınmanız gerekiyor doğru ıkınmayla hemen bebeğinize kavuşabilirsiniz dedi hatta doğru ıkınma yöntemlerini gösterdi.çok rahatlamıştım bunu duyunca. gerçektende yapmam gereken kasılmalara dayanmak ve ıkınmak oldu çok rahat bir doğum oldu. buraya kadar okuyan güzel hamişler lütfen gidin o gebe okullarına ya da video izleyin korkulacak hiç bir şey yok bedenimiz yapıyor bunu rahat olun ve ona bırakın. Saat gibi işliyor bedenimiz hiç merak etmeyin. 3düşük,3kürtaj, 2 histereskopi,4rahim filmi sonrası gelen mutluluk kızım kucağımda çok şükür ki. Hastane odasına girdiğimizde ki cümlem
-anne ben doğurdum!!! (şaşkındım ve öylece bakıyordum çünkü hiç doğum yapamayacağım kavuşamayacağız gibi geliyordu)
-evet kızım çok güzel bir kızın oldu 💗
Çok şükür 🤲🏻