TerapistAnne Kızlar son 60 gün sonra, belki daha önce kollarımda bana muhtaç minik bir bebek olacak. Hazır mıyız buna ? Biraz duygulardan konuşalım .
Elfanne TerapistAnne son 57 zaman geçmiyor bitsin artık hamileliği sevemiyorum zora gelen biri değilim güçlü olmaya çalışıyorum ama olamıyorum 😭😭
Medineuyanik TerapistAnne son 54 , nasıl birşey beni bekliyor hiç kestiremiyorum . Doğumdan hiç korkmuyorum ama sonrasında bebeğime yetebilecekmiyim işte ondan çok korkuyorum.
Filiz_76 TerapistAnne son 29 hazırmıyım bilmiyorum yavruma kavuşmak istiyorum artık bi yandan da ona bakamazsam diye korkuyorum ilk gebelik bence hepimiz üstesinden geleceğiz inşallah 🙄😌😌
Crazy06 Elfanne canım bnde aynı durumdayım inan son 29 gün kaldı ama artık dogsa die bekliyorum ikinci gebelik cok zor dayanamıyorum resmen
mombarbie_ TerapistAnne son 77🫶🏻 pahabiçilemez bir duygu Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize🧿
Ruyaninprensi TerapistAnne Benimde son 63 ama sezaryen olacağım için 50 gün falan kaldı 3.dogum olacak ama çok heyecanlıyım yinede 💕😊
Bukre_ TerapistAnne Son 7 hamilelik sürecim biteceği için çok mutluyum çok zorlu ve yorucuydu benim için kızıma kavuşacağım için dahada mutluyum 😅💕 Tüm hamişlere sağlıkla nasip olsun inşallah 🥹♥️
littlefish TerapistAnne ben bazen oturup agliyorum. Korku, heyecan her sey birbirine karisti benim de 18 Subattan sonra herhangi bir gun olacak dogumum
Meltemmms Son 20 🥰 heyecan başladı geçmiyor günler.. artık gel diye seviyorum 🙈🙈 nişanım geldi dün inşallah kızım da gelecek🥰
Busramomy TerapistAnne son 23 inşallah normal doğum olacak daha önce gelecek diye içime doğuyor 😍 36+6
LamiyaCetinkaya TerapistAnne benim de son 74, resmen yaklaşık 74 gün sonra evde bir bebek daha olacak, 2 çocuk anası olucam🥲
Meri___s TerapistAnne son 53 gün 😊💙 daha erken gelecek galiba hastanede yatıyorum sancım var🥲 ikinci bebişim ben hazır değilim 😁 zamanında gelir inşallah o zaman hazır olurum