umrumdadegil Kızlar ayakta duramıyorum 30 haftalık hamileyim belim ağrıyor vajinama ağrı giriyor ayağa kalkınca neden olur normal mi 😓 2 3 gündür de pek iyi değilim zaten sabah da doktor randevum var
Sevdeeez umrumdadegil bende aynı şeyleri yaşafım şuan 36 haftalığım ve gittikçe artıyo ağrılar bebek ağırlaştığı için. Magnezyum içmek bir tık hafifletiyor birde sıcak duş alıyorum dayanamadığım zaman. İşe yarıyor
umrumdadegil Sevdeeez ay bir günde oldu hepsi ağrılar yuruyememe bebek kendini topliyor karnım taş gibi oluyor 🤦🏻♀️ duş almayı denedim dün hiç fayda ermedi magnezyum da sürekli içiyorum
Sevdeeez umrumdadegil doktorunuz başka magnezyum versin ben de de devletin ödediğini vermişti bu suya atılıp içilenden ilk acıdan ağlıyordum sonra orzax markasının magnezyumunu al dedi onu aldım içiyorum o rahatlatıyor