Bende arada kullanmak durumunda kalabiliyorum.Benim karnimda burkulma tarzinda kuru bir agri yapıyor sizin bebekte sancı diye tabir ettiğiniz şey belki bu olabilir.Cok cok asiri ikinmadiginiz surece bence problem yaratacak bi durum degil zaten doğum da iki ikinmayla olacak kadar kolay bi eylem degil.Dr danisarak demir ilaciniza bi kac gün ara vermeniz ,yürüyüş ve bol sivi alimi iyi gelebilir.