Gizemnur17 Kızım olsaydı ismini ASEL LİNA koyacaktık 😋 Oğlumuz geliyor gidişat değişti tabi 😅 Lina çok var ama kız çocuklarına çok yakışıyor bence 😍
buketpoyraz Gizemnur17 yaa sağlıkla gelsin paşa 🤍 Asel lina güzel bir isim ama iki isim düşünmüyorum lina yı da eşim cok istiyor bilmiyorum cokk zorrrr 😂😂
Gizemnur17 buketpoyraz bende tam tersi Linayı ben istedim Aseli eşim öğretmenlik yaptığımdan bende iki isme karşıydım ama hayat kınadığını yaşıyosun şimdi oğlumda iki isimli 😅 Kader 😂
Denizs16 buketpoyraz amin inşallah sizin minnoşta sağlıkla gelsin🫶🏻 ikiside çok güzel isim artık son karar sizin🙃
buketpoyraz Gizemnur17 ben iki isimli olduğum için zorlanıyorum o yüzden 😂 birde hep birini daha fazla söylicem diğeri kimlikte kalacak öyle tek olsun 😂 benim iki isimliyim valla zorlanıyorum Emine olarak bilen buketi bilmiyo buketi bilen Emine yi bilmiyo 🤣😂😂
Nazkayraduru 27 aralıkta doğacak inşaAllah kızım Mihrimah Lina olacak ismi Linalar çok naif kibar oluyor bence ☺️