Furqane2002 Kızlar hamilelik için adetin düzenli olarak mı yoksa düzensiz olarakdan olması daha iyi?yoksa her ay her defasında 2 gün 3 gün arka güne gitmesimi
Lalemmm12 Furqane2002 hamile kalmak istiyorsan eğer adetin 6. Günü yani kanının çok azaldığı dönem ilişkiye gir ozaman rahmin duvarları açık oluyor ve gebe kalma ihtimali %90
Suzan-5656 Düzenli olması daha iyi ama gecikme olunca yumurtalık kendini hamileliğe adapte ediyor diyorlar ne kadar doğru bilemiyorum