Sennnnnnn Doktorsunuz ve bu kadar yazım yanlışınız var 😂 Ben kesinlikle bu platformda birilerinin linçlenmesine ya da çocuk gibi azarlanmasına çok karşıyım. Çokta karşılaştığım bir durum maalesef ama sizde baya saçmalıyorsunuz. 🤭
Bir forum açmışsınız ve yorum bekliyorsunuz ama duymak istemediğiniz şeylere gözünüzü kulağınızı kapatıyorsunuz? Öneri olarak yazıyorlar ama siz yok olsa ben bilirim edalarındasınız. 😂 Bir de doktorum diye yalan söylüyorsunuz. Çok ayıp ve kendinizi düşürdüğünüz durum çok üzücü.
Ne duymak istiyorsunuz? Söyleyin de ona göre yorum yapsınlar bari 🙄