Eflinniklwkdmffj irem2301 ben varım ve usutugum zaman hep böyle oluyor nefes alırken özelikle aşırı kotu ağrıyor sonra hafifliyor ama usutmekten oluyor bende belki sizdede oyledir
Sksjsux355-- irem2301 mide de olabilir sol tarafta kaldığı için kalp ile karıştiriliyor. Yediğiniz biseyler sizi rahatsız edip ağrı yaratabilir su için yada gaz sancısı da olabilir