Cigdm merhaba öncelikle hakkınızda hayırlı olan kolaylıkla olsun
Malesef embriyo transferinden sonra dış gebelik yaşadım değerim ilk zaman 20/30 diye yavaş artarken birden hızla artıp 10 binlere kadar çıktı kese görmeyi beklwdi doktorlar hep ters giden bişi yoktu kanama ağrı vs … malesef değer sürekli yükselip normal ve alttan muayene ile de kese de görünmeyince dış genelikten şüphelendiler.. kanama ağrı vs olmayınca kendiliğinden düşmesi beklendi beni ykaın takibe aldılar ağrı kanama oldupund acil hastaneye gelmem konusunda sıkı sıkı tembihlendim.. malesef çok tedirgin olduğumdN sürekşi tuvalete taşındım ve küçük bir deri parçası düştü ardından hafif bir lekelenme ile hastaneye başvurdum .. dış gebeliğim malesef onaylandı ve sok tüpüme yapıştığı tespit edildi ertesi gün sabaha kadar beklendi ve öğlen acil ameliyata alındım sol tüpümle birlikte oluşan gebelik kesesi alındı.. ilk çocuğum da zaten tüp bebekti bidaha kendiliğinden hamile kalamazsın tek tüple dediler dış gebelikten sonra kendiliğinden olan 4 yaşında bir kıızım var ve şuanda da yine doğal yollardan 33 haftalık kız bebeğe hamileyim..
demem o ki herşey doktoruna bağlı bişeye endişe etme sonunda doktor ne yapılacağına karar veriyor oluruna bırak ve kendini kontrol altında tutmaya çalış allah yardımcın olsun