Seherr44 bende daha yeni bu ankete benzer bişey paylaştım bende 6 haftaligim ve çok nadir bulantı ve bel ağrısı dışında hiç bir belirti rahatsız edici bir tonda değil.. ve benim arada karnım geriliyo sanki dört yandan karnımı cekiyolar gibi normal mi bende anlamadım he unutmadan bende akıntı çok oluyo ve bazen paranoya yapıyorum resmn lavaboya gittiğimde iç camasirima kan mi skinti mi geliyo diye bakıp duruyorum bazen kana benzetiyotum o derece psikolojikmen değişik hallerdeyim 🤭