iremtan 8 Kasım 2021 de oldum bel ağrısı sadece ilk 3 gün oldu ondan sonra 2 senedir hiç olmadı suan da da gebeyim hiç belimde ağrı yok bu doğumda tekrar isteyeceğim ağrısı da yok sadece ilk iğne vurulduğunda biraz acıtıyor o kadar , üstte bir hanımefendi bel ağrısı olduğunu fln yazmış ama bence kötü bir doktora denk gelmiş uzman bir doktordan yapın pişman olmazsınız sezeryandan cok cok daha iyi bence hani hissiz oluyorsun dikişin cok olur diye bişey de yok ilk doğumumdu hiç dikişim olmadı benim