Lilysa bende panik bozukluğu var o yüzden korkuyorum biraz da. Bundan bir süre önce babamı kaybettim yanımda öldü bu da bende psikolojik bir etki bıraktı. Psikolojik destek almak istemedim üstünü kapattım korkumun ve üzüntümün ama böyle anlarda aklıma o an geliyor daha da korkuyorum… Allah’a sığınıp dua ediyorum bol bol ama içimdeki korku geçmiyor