deryaa45 Merhaba arkadaşlar 22+2 haftalık hamileyim ama göbeğim pek çıkmadı bende mi bir tuhaflık var merak ettim
Abikardes12 deryaa45 masallah de kız 😆😆😆 bnm ılk gebelıgım oyleydı ne sınır oluyordum varya smdı ıkıncıye hamıleyım 3 aylıgım karnım cıktı 😆😆😆
Hnd_01 deryaa45 38.haftama giriyorum.sanki 3 kilo bebiş taşımıyor gibiyim 😅hala küçük karnım.ikinci hamileliğim bu.ilk kızımda çok daha büyüktü karnım.simdi neredeyse hiç yok 🙈