Rose00 geçen cuma kontrolüm vardı bende öncesinde iki gün pek hissedemedim doktoruma söyledim yorulmuş olabilirsin o yüzden hissetmeyebilirsin birde alanı daralıyor gitgide kötü düşünme dedi baktık keyfi yerindeydi yani evham yapıyoruz bende öyleyim ama bazı günler çok hareketli bazı günler sakin oluyor belli olmuyor