Merhaba Güzel Anneler;
4 ay önce doğum yaptım ve rüya gibiydi beklenmedik bir anda gelişti hersey ve sizinle de paylaşmak istedim bu hikayemi. Öncelikle ben sezaryan olmak istiyordum, çünkü normal doğumdan korktum ve beklemek beni aşırı strese sokmuştu. Eşim geceleri çalışıyor ve bu benim için de biraz tedirgin olmam için sebeptir açıkçası. Gece aniden sancim vs olsa yalnız olacaktım. Eşime dedim 29 Temmuz için gün isteyelim sezaryan için o da kabul etti. 28 Temmuz muaynem vardı. Doktor kontrolü olmadan NST’ye bağlandım. Hemşire yüzüme garip garip baktı ve nasıl doğum yapmak istediğimi sordu bende sezaryan yarına yatış isteyeceğim dedim. Daha sonra doktor kontrolüne girdim. İlk başta ultrosonda takip edildi. Bebeğin dönmüş denildi. Alttan muayne edelim bakalım duruma denildi. Doktorum muayne eder etmez Meryem sen doğuruyorsunnnnn demesin miiiii ben şok şaka yapıyor sandım meğersem benim sancilarim var ve 3 cm acıklığim olmuş. Acı eşeğim ne kadar yüksekse artık hiç hissetmedim. Beni korku bastı ben yapamam edemem diyorum. Hemen yatış yapıldı suyum geldi. Ben açılma olduktan sonra sezaryana alınmıyor sanıyordum. Aslında alınıyormuş o an herşeyi unuttum. Bana diyorlar ki 10′a kadar say nefes al ver ben saymayı unuttum resmen 🤣🤣🤣 çok hızlı bir şekilde acilmam oldu ve 4 saat içerisinde bebegimi kucağıma aldım. Kimse benden beklemezdi. Bebeğimin normal doğum yaparak geleceği varmış çok şükür herşeyde yolunda gitti. Benim yaptığım en doğru şey kendim sancilarimi bilerek ikinmam oldu ve 10 cm acikliktan sonra Kızım 10 dakika sürmeden kucağıma aldım. Doğru yerde ıkının zaten o an hissediyorsunuz. 2 dikisle bitti serüvenim 😇