Arzuanne Haftadayım yarım saat önce falan aşırı kramp girdi sonra peçeteyle sildim baktım açık pembe bir şey gelmiş 10 dakka sonra yine sildim nokta nokta kırmızı geldi ama çok az belli belirsiz nişan mı bu?
Meryemaydin Arzuanne Hemen acile git. Seni korkutmak için demiyorum ama Eltimin de başına böyle geldi ve 8 cm açıklıkla hastaneye gitti.
e_blue_sky_a Arzuanne haftaniz daha çok erken. Acile gidin. Sancı için makineye bağlarlar. Kalp atışını kontrol ederler.
Moms_0809 Arzuanne canım bebeğin sağlığı ıyudır umarım bnde nokta kadar geldi kan daha snra adet bıtımındekı gıbı koyu lekelenme gelmişti seni korkutmak istemem gitmezsen kötü şeyleri yol açar Allah korusun İnşallah gitmişsindir
Arzuanne A12_S07 kaynanam gönderse bir şey birşey yok diyo daha önce de böyle dediğinde düşük yapcaktım sonra gittik progesteron iğne vuruldum 19. Haftada
A12_S07 Arzuanne Allah korusun erken doğum olabilir herşey geliyor insanın aklına burdan kaynananiza uçmak istedim dinlemeyin onu birşey olsa siz uzuleceksiniz Allah korusun 🤲
Arzuanne Meltemmms bende gidip hiç bir şey olmazsa boşu boşuna gitmiş olmak istemedim dicek şimdi niye gittin madem
Arzuanne A12_S07 bende böyle diyorum da nişan olsa da hemen gidince doğuma almıcaklar diyo işte zaten amaç doğurmamak şuan bende biliyorum şu dakka doğurmam zaten
A12_S07 Arzuanne ah cahillik başa bela insan torununu tehlikeye atarmi eşiniz ne diyor en azından takip edin kanama devam ederse mutlaka gidin inşallah olmaz kilosu kaç bebisin
Arzuanne A12_S07 en son çok ağrım olmuştu acile gittik ebe yarın doktor görsün dedi yine göndermedi kaç şuan hiç bilmiyorum hastane uzak randevuyu bekliyordum
Arzuanne Beren01_ yok kendi kendine bir kaç saattir çamaşır katılıyoruz katlarken ağrı girdi sonra tuvalete gittim 10 dakka sonra falan o zaman gördüm
Arzuanne Anneadayiii__ o da istersen hemen gidelim diyo bende hiç bilmediğim için hemen gitmek mi lazım beklemek mi bilemedim ağrım var mı diye bekliyorum
Anneadayiii__ Arzuanne gidin bence bebeğin gelmesine daha var kanama varmış siz gidin en azından içiniz rahat etsin