gzmysn Kizlar iyi aksamlar 6+4 hamileyim asiri derecede mide bulantisi ve kusma vardi su iciyorum onu bile cikariyordum cok oğürmekten kanamam geldi doktor hemen ulturasyona aldi bir sikinti yok bulanti ilaci yazdi adi dramamine diye bu ilaci kullanan varmi icim tedirgin bebege bisey olur diye
Istahsizanne gzmysn ben 2 hafta falan kullandım. Günde 1-2 tane içiyordum. Doktorum bir şey olmayacağını söyledi. Sonradan etkisi olmamaya başladı ve bıraktım bu ilacı. Zofere başladım
AlyaDerin21 gzmysn cnm benimde bulantılarım çok fazlaydı 5 buçuk aya kadar kullandım bende hep tedirgindim ama doktor hiçbir zararı Yok bu ilaçların diyordu bide bnm ki ağızda dağılan tablet ti adını hatırlamıyorum
Cihan Daramaminin hic bir faydası yok malesef bnde şuan sizin durumunuzdayım sürekli serumlarla duruyorum😞