Yaklaşık bir hafta öncesinde bende çok hastaydım burnm tıkanıyor geniz akıntım ve en kötüsü şiddetli öksürük oluyordu serum fizyolojik ile burnumu sürekli temizledim hamdolsun geceleri rahat uyku uyudum ve balgamın ciğerlere gitmesini de önlemiş oldum 2 haftada öksürükten kurtuldum. O yüzden serum fizyolojik ile muhakkak temizleyin. Doktora sordum hiçbir sakıncası yok