Aybebek 39+5 im.. Bebeğim bazen hareket ettiği yerde canımı acıtacak kadar kasilıyor bikac saniye sonra kesiliyor bu sancı mı oluyor?
MerveGmss Aybebek bendede oluyo bende merak ettim bazende alt kısmımda asırı baskı bi batma gibi oluyo
Izm123 Aybebek sanci değil rahim kasilma hareketi yapıp doğuma hazirliyor eger bu duzenli oluyorsa doğum sancisi diyorlar kasilmari takip et araliklarini
Tuba-Sahra Aybebek eğer duzenliyse kasılmaların doğum sancısidir canım şu veya Nisan gelmesine gerek yok başka bı his varmı ?
Izm123 Aybebek belli olmaz bende bütün gece yalanci sanci çektim ertesi gün uyandigimda nisanim gelmişti onun belirtisiymis. Simdide adet sancisi gibi sancilarim basladi insallah siddetlenir artar
Pamuk37 Kasıklar da agri kasılmalar gün de 10 defa oluyormuş normalmiş.Alttan da adet agrisı gibi oluyor.Magnevit suda eriyen ilaç verdi doktorum.
Aybebek Tuba-Sahra hayir.. 😔 bebeğim hareket ettiğinde anlık kasilıyor sonra düzeliyor düzenli değil ama