Tunceli deyim gebe okulu var aşırı faydalanıyorum.12+6 olduk 16. Haftadan itibaren egzersiz de olacak her anlamda faydalı bence varsa gideceğiniz yer gitmelisiniz hem vakit geçer hem sağlıklı bilgi edinmiş olursunuz 🌸bebeğiniz sağlıkla gelsin dünyaya