İyi aksamlar kızlar. Oğlum 3 yasında krese vermistim paylasmayı öğresin diye vs . Hic bilmediğim hastalığı gecirdi aslında fakat dün gece atesle birlikte sıtma tuttu ates düsürücüyle dengeledik atesii sabah kalktığımızda ağzı brnu kolları hep benek benek yine hastalık nüks etti ve cok ağrılı olduğunu söylüyor oğlum icim acıyor :( moralim sıfır 😞 diğerinde cok hafif geçirdi ama bu öyle böyle değil. Nasıl bisi aklım almıyor anne olmak cok zor 😣 heleki ikinciye hamileyssn daha da zormus 😭