s_koc Akşamları birden halsizleşiyorum ayakta duramıyorum bulantı ile yatağa yığılıyorum resmen bir üşüme bi bakıyorum 37.7 -38 civarı ateşim. Her gece böyle olmaya başladı. 9. Haftadayım. Yaşayan var mı neden oluyor ne yapabilirim? Ne zaman geçer?
Kbr-05 s_koc başlarda bana da olmuştu anlık çıkıyordu sebepsizce çok şaşırıyordum 37.5-37.7 oluyordu 15-20 dk ya da geçiyordu garip bir şekilde çok sürmedi kontrol zamanıma kadar geçmişti o durum sormamıştım o yüzden doktora çok da yükselmedi ği için
s_koc mevraca çok yüksek olmadığı için hiç görünmedim ama şimdi böyle diyince içime kurt düştü sağ olun bir görüş alayım🙏
s_koc Kbr-05 evet benim de bu sekilde, genelde 10-15 dk uyuyorum o halsizlikle terlemiş ve o ateşi atmış olarak uyanıyorum. Ne zaman geçti sizin?
muzisderler s_koc tansiyonunuzu da kontrol edin bu sürede bence ilk zamanlar benimde akşamları çok halsizliğim olurdu o da tansiyonum hiç yükselmediği için muhtemelen