Gaye1402_ Mehlika26 9+6 oldum şeker yasaklandı çünkü çok tatlı yiyordum şeker kesemi büyütmüş ve su oranım fazlaymış 🤣 obez olmamak için şekeri bıraktım hiç belirtim yok hamile değil gibiyim yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim 😂😂