Busraburakkk 9 ay oldu evleneli ilk defa ailem evime geldi gurbetteym konyalıyım Kocaeli ye gelin geldim abim ve annem geldi cumartesi hersey cok güzeldi güle oynaya iki aile oturduk yemek yedik çay içildi annem keyfi cok yerindeydi pazar abim işinden dolayı geri döndü konyaya annem 1 hafta kalacak bugün kahvaltı hazırlarken eşim buzdolabını çok açıp kapatıyorum diye ne yapacağını şaşırdı bunu bahane buldu başladı kavgaya ses etmedim elimde tavayı tabağa alcaktm bu seferde tavayı lavabonun içine devirdi sen misin onu yapan bende onun yaptığı yumurta yı attım lavabonun içine bu sefer de sktr gt demez mi terbiyesiz gittim annesine şikayet ettim annesi konuştu deli misin sen niye böyle yapıyorsun diye annem çok üzüldü geldiğime geleceğime pişman oldum diyor eşim o kadar dengesiz biri ki annemin tüm morali yerle bir oldu bugün hiç konuşmuyor sabah tüm yaptıklarını unuttu hiçbişi yok gibi davranmaya devam ediyor cok mutsuzum annemin böyle suratsız durmasına eşimle hiç konuşmuyor onun aldığı hiçbişi yemiyor o kadar terbiyesiz insan ki ne yapacağımı bilmiyorum ben bile pişman oldum annemin buraya geldiğine onu üzgün görmek beni daha çok üzüyor annem bana kızıyor bütün hata sende her haltı yesin unutsun hiçbişi yok gibi devam etsin sende kabullen diyo ama ne yapabilirim ki dengesiz diyorum umursamamaya çalışıyorum
Dimple23 Eşinizin yaptığı çok ayıp ....ama anneniz ne yapmanızı istiyo onu anlayamadım...olgun davranıp yapıcı olmalı bence