Faide2147 Çok özeniyordum acaba bende o rakamı görür müyüm diye çok şükür nasip oldu Sizler kaç oldunuz ?😊
Mehlika26 Faide2147 daha 212 gün bakalım nasıl geçecek bende seviniyordum 2 hafta sonra 200 den düşeceğiz diye 😂
Faide2147 Ozlemkaan aynıyız ne güzel Alışverişe falan başladınız mı ben daha hiçbişi almadım eşim askere gitti dün döndüğünde başlayacam nasip olursa
birmelekannesi34 Melike3406 ay benimde 15 inde sezeryan olacak. Benimde ikinci. Hem çok heyecanlı hem çok korku doluyum
Kbr-05 Faide2147 2. Doğumum olacak inşallah ilki sezeryandı bu da sezeryan olacağı için belirli bir tarih var kafamda o tarihe göre 85 günüm var bakalım inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🤲🥰
Ozlemkaan Faide2147 birkaç ufak tefek şey var bizde bu hafta sonu başlicaz inşallah çok sonlara da bırakmak istemiyorum malum ağırlaşıcaz 🤗