Bende aynı durumdayım şu an tam 35 haftalık olduk randevu da bulamadım korkuyorum .En yakın randevum 37. Haftama denk geliyo yarın gidip konuşacağım bakalım .Anlamazsam aksi bişey olursa diye korkuyorum sürekli .Bende ara ara kasığa bıçak saplanıyor gibi oluyor ve vajinam da öyle bıçak giriyor gibi.Normal midir değil midir onu da anlayamıyorum .Allah aksi kötü bişey yaşatmasın sağ sağlim kurtulalım inşallah şu durumdan çok endişe verici olmaya başladı günler yaklaştıkça .