Esmaa12 Kızlar 15 de erkek demişti doktor 20 hafta olduk bSka bi doktor kesin kız dedi bu görüntüyü verdi sizce ne
Esmaa12 @edasontr yok devlette vermiyorlar çok net ultrason ama dikkat edince bacağı ve bacak arası çok net belli oluyor canım
Esmaa12 muzisderler evet oğlumda baya belliydi erkek olsa baya belli olurdu diye düşünüyorum küçükte değil ki 20 olduukk
Esmaa12 Bahar_01 çıkıntı yok değil mi sanki üstte bi çıktımi var dikkat edilince göbek bağımı Pipi öyle olur mu yoksa bana mı öyle geliyor acaba kafam karıştı baya
Esmaa12 Bahar_01 ilk çocuğum erkek şimdi baktım erkek çıktı ama onlara inanmıyorum Dollnemeyle alakalı bi durum bence