Merhabalar 2 hafta önce idrar enfeksiyonum başladı çözelti ilaç kullandım ama ağrılarım asla bitmedi tekrar doktora gittim bebek rahme çok yakın 24. Haftaya kadar yukarı çıkması gerekiyor plasentanı da bebeği de sürekli kontrol ettir ağrıların şiddeti çok artarsa hastaneye yatırayım ama dayanabilirim dersen evde dinlen bolca su iç dedi doktor. Bebeğin 21+3te rahme çok yakın olması problem yaratır mı? Bazen çok şiddetli bazen dayanabilir ağrılarım oluyor idrar testinde sadece ph 7 çıktı onun haricinde her şey normal. Detaylı ultrasona gittim 20. Haftada bir ara çok ağrım oldu doktorda cihazda sancın olduğu belli oluyor zaten demişti bilemedim akıl verin hamişler