ornkav
sabah 8 civarı yapmıştım testimi fakat sonuç negatif çıkmıştı. Tekrar uyuyup 11 gibi uyandım ve aynı bu şekilde 2. Çizgiyi gördüm. Direkt erken gebelik testi alıp tekrar yaptımm ve yine aynı aşırı silik bi çizgi 🤭 ertesi gün doktora gittim 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim :) Bebiş çok küçük olduğu için silik çıkmış testte :) bence hamilesin hayırlı olsun şimdiden 🤭🤭