Serraveannesi1 eşinize masaj yaptırın, bende de vardı o kaslarım öyle bir kasılmış ki farkında bile değildim biraz hafifledi. Bir de magnezyum kullanmıyorsanız mutlaka başlayın bi nebze de olsa rahatlatıyor. Dün sabah 9 da uyuyabildim ben de 😔 az kaldı inş. Geçecek bu günler de