liyaveannesi Kızlar ya anlamadığım bir şey var. Yenidoğan bebeğin üzerine bir şey örtülmez, yastık kullanılmaz. Peki çarşaf dışında nevresim takımı neden alınır. Yatakta yastık yorgan dışında ne kullanacağım ben bilgisi olan lütfen beni aydınlatabilir mi
neanladinyurdagull liyaveannesi Yastık kullanmıyorum ama kundaklayip battaniye örtüyorum 28 günlük bebeğim.Kundakladigim için elleri sıkışık böylece battaniye örttüğüm gibi kalıyor.Nevresim konusunda bi fikrim yok ben reflü yatağında yatırıyorum
ecembugra53 liyaveannesi yenidoğanda battaniyeyle kundaklamak en doğrusu yastık olmaz zaten yorgan da olmaz
Dilan_55 liyaveannesi ilk kızımda da almamıştım bunda da almıyorum yastık yorgan nevresim saçma yeni doğan bebeğe baby nest yani reflu yatağı gibi yatağımız var onda yatmisti kızım hep besigine yada yatağa onu koyuyordum Müslin battaniye ile kundak yapıp üzerine penye yada Nohut battaniye örtuyordum bunda da aynı olacak
e_blue_sky_a liyaveannesi yani şimdi bu kış olmasa seneye illa ki yün yorgan geçireceğiz nevresim kılıfına. Ben 3takim mis gibi nevresim takımlarımı aldım. Öyle 3gunluk değil ilkokula kadar kullanır. Tek çarşaf ne bilim hiç araştırmadım bile. Yastık kullanılmıyormuş, yine de 2adet yenidoğan yastığı aldım. Ayakta sallıyorsun ilerde vs illa hersey lazım oluyor. Sen 2takim kaliteli bebek nevresimi al.
liyaveannesi neanladinyurdagull Valla çok teşekkür ederim. Ben de öyle yaparım kundak yapıp örtmek çok mantıklı geldi şimdi. Sadece gergin lastikli çarşaf alırım
liyaveannesi Dilan_55 Kundak yapıp üstünü örtmek mantıklı. Teşekkür ederim gerek yok yani çarşaf dışında nevresim takımına
Dilan_55 liyaveannesi ben almadım şahsen 1 yaşında odasını ayırdım kendi odasına geçince aldım büyük nevresimde almadım e bebekten bebek yorganı almıştım ona uygun diktirdim 4 yaşına geldi hala o küçük yorganını kullanıyor 1 sene sonra kullanılacak şeyi doğar doğmaz el kadar bebeğe alıp kenara atıp bırakmak saçma geliyor bana
liyaveannesi e_blue_sky_a Bebeğiniz doğdu mu. Üstüne seriyor musunuz nevresimleri yorgan yün yorgan falan yenidoğan bebeğe. Kundak yapıp nohut battaniye aklıma yattı aslında ama yün yorgan veya yorgan sermek bilemedim ya. Yastık da aslında dediğiniz olabilir ayakta sallamak için alınabilir
e_blue_sky_a liyaveannesi 75günümüz kaldı doğmadı henüz. Reflü yatağı aldım ben. Babynest olanlardan. Evim çok soğuk oluyor yeni bir bina yalıtımı da güzel ama şubat mart nisan ayları acaip soğuktu kaç senedir. Yün yorgan alacağım. Az da olsa çekerim üstüne
alynozds Ben daha bugün park yatak uyku seti aldım bende gelecek yorganın kalınlığına göre kullanıp kullanmayacağıma bakacağım gece zaten kundak yapıcam ekstra ısıtıcı kullanacağım ama belki gündüzleri falan yorgan çok aşırı kalın ve ağır değilse gözetimim altında üstüne örterim yastıkları daha ilerleyen zamanda kullanırız ama illaki kullanılır çarşaf zaten kullanılacak ben biraz da yatağı çok boş kalmasın istedim yoksa sadece çarşaf serip bırakmak bana biraz boş geldi o düşünceyle aldım 😅