hllsahinn ben kurban bayramında kürtaj oldum bebegımı kaybettim sunı sancıyla o zmn tanıstım öldüm öldüm dirildim bebegı rahme indirmeye calısmak için verdıler galıba çok zordu inş herkes hayırlı dogumlar eder anne olmak cok zor bır avazda doguralım inşallah ,suan 20 haftalık tekrar hamıleyim ödüm kopuyor dogumdan🥹