ilk34 Benim hamilelikten önce de vardı ama hamilelikte bidaha çıkmış bir mi 2 mi onu da anlamadım ama diğerine göre büyük bazen iyice sertlesiyo rahatsiz oluyorum zeytinyagiyla tampon yapiyorum da doktoruma soylicektim her seferinde bebeğimi ultrason da görünce unutuyorum 😄 35 haftalık olduk bu arada artık söylemem gerek doğumda sıkıntı yaşatır mi yaşatmaz mi