Merhaba 21 haftalık hamileyim. Farklı zamanlarda sağ ve sol böbreğim çok şiddetli ağrıyor. Radyoloji uzmanı ultrasonla baktı bir şey yok tertemiz dedi. Ama acıdan tüylerim diken diken oluyor. Ben tabii doktor olmadığım için belki de acıyı tarif edemiyorumdur belki de böbrek değil bel ağrısıdır. Tam yan boşluklarda oluyor. Yaşayan var mı ne ağrısı o, nasıl geçer? Bebeğin konumuyla ilgili bir ağrı olabilir mi? İlk gebeliğim anlayamıyorum bu yüzden:) ya da karnım organlarım büyüyor onunla ilgili mi? Biraz tedirginim tecrübeli anne, anne adaylarımız yardımcı olurlarsa sevinirim…