babyiscoming_ yaklaşık 2 buçuk yıldır evliyim bir kez kimyasal geçirdim daha sonrasında film çektirdim ama bende pek etkisi olmadı açıkçası filmden hemen hemen 1 yıl sonra gebe kaldım polikistik over var bende kendi kendime hamile kalmışım o ay hiç ama hiç aklıma gelmezdi hamile olacağım yoğun çalışıyordum çünkü ama gerçekten doğru zamanda geliyormuş mucizeler rabbim sizlerin de kucağını tez vakitte doldursun inşallah