Merhaba kızlar oğlum 5 aylık 40ı çıkana kadar kanamam oldu 40 bittikten sonra bir hafta geçince adet görmeye başladım ondan sonrasında 3 kere aralarında hemen hemen 15 gün geçerek adetim devam etti ama bu sefer bir ay oldu olmadım hala biraz korktum adet gecikmesi yaşamadan 3-4 gün önce test yaptım negatif çıktı ama şimdi adetim gecikeli 4 gün oldu hala bişey yok tekrar test yapsam mı hamile olma ihtimalim var mıdır sizce böyle durum yaşayan var mı çok stres yapıyorum aklımdan çıkmıyor resmen