Taze ayy böyle soyleyince korktum bende 35+0 dayım bugün cuma günü kontrolüm var ve benim de sürekli bebek kendini karnıma dayiyormus gibi sertlestiriyor hatta göbeğinde şekli bile çıkıyor bir taraf yüksekte kalıyor falan. Sırf sertliktten yani sancı olusturdugu için mi sezeryana alindiniz o şekilde beklemenin bir zararı mi var