11 haftadayım ve tansiyon hastasıyım ilacımı 4 /1 çıkardı doktorum tansiyonum düşmüyo diye şimdi 2 3 ilaçta 12.8 görüyorum tansıyon olarak normal ama ben normal de hep yüksek tansıyonluydum benim normalim olmuştu yüksek tansiyon 11. haftada şiddetli başım ağrıyor naparsam yapayım geçmiyo yaşayan öneriniz var mı😔