38 haftalık hamileyim normal doğum yapacağım karnım sürekli sertleşiyor karnımın içi acıyor sanki ağrıyor arada kasık ve vajina ağrısı var doğum belirtisi midir ? Ne zaman gelir acaba ? Siz böyle ağrılar yaşadığınız da kaç gün sonra doğum başlamıştı?