Babyannesii canım sen yinede suyu çok bekleme😅 bu kadar sancıya açılmanda muhakkak olmuştur. Su bazen sandığınız gibi değil az az fark ettirmeden sızıntı gibi gelebilir😅 bazen hiç gelmeyebilir açılma olur suyu dışarıdan müdahale ile patlatırlar vs vs. Siz yinede bi muayene olun açıklığınıza baktırın ihmal etmeyin😅 bebişi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻🫶🏻