Dyson v15 kullanıyorum çok çok memnunum robot süpürgem var dyson aldıktan sonra bir kez olsun açmadım o derece ihtiyaç duymuyorum çok pratik haznesi büyük emiş gücü aşırı iyi ve şöyle bi artısı var herhangi bir parçasında sorun yaşarsanız garantisi devam etsin bitsin hemen yenisini gönderiyorlar ki ben 1 senedir hiç sorun yaşamadım