Aylinm benim bademciklerim yok ama daha geçen hafta üst solunum yolları enfeksiyonu geçirdim Hiç birşey içemiyor yutamıyor uykumdan bile yutkunmak için uyanıyordum o derece boğazım acıyordu 15+2 yim şuan doktor kesinlikle ilaç veremem sadece minoset dedi onuda ateşin çıkmadığı sürece içme dedi penisilin çok ağır bir ilaç normalde Bile kolay kolay verilmez başka bir doktora danış istersen canım